RSS

Biografía

Antonio Romero Cienfuegos (A Coruña, 1990)

Comeza os seus estudos de contrabaixo aos 8 anos co profesor Antonio Portela Rodríguez e continuaríaos no Conservatorio Superior da Coruña coa profesora Nerea Casanova Gilsanz. Actualmente realiza un Master in Performance no Royal College of Music de Londres cos mestres Thomas Martin e Kevin Rundell. Recibiu clases de mestres como Carlos Méndez, Petru Iuga, Antonio García Araque, Risto Vuolane, Diego Zecharies, Ferrán Sala… e tocou con directores como Pietro Rizzo, Alberto Zedda, James Judd, Jan Cober ou Carlos Kalmar. Foi seleccionado para tocar coa European Youth Wind Orchestra en Luxemburgo en 2007 e acadou o 2º premio no XI Concurso Diputación de Toledo para instrumentos de corda un ano máis tarde. Durante o curso 2010-2011 realizou un Curso de Formación Continua na Esmuc co Profesor Andrew Ackerman. 

Colaborou coa Orquestra Sinfónica de Valencia, coa Real Filharmonía de Galicia e coa Orquestra Sinfónica de Galicia; formou parte do cartel da I Academia Contemporánea Vía Stellae e participou en varias ocasións no Ciclo de Novos Intérpretes organizado pola Asociación Galega da Lírica “Teresa Berganza”. 

Formou parte da Orquestra de Cámara Galega, colaborou coa Orquestra de Cámara da Universidade da Coruña e actuou como artista convidado no Festival de Música de Cámara de Vila Nova de Famaliçao. 

Na súa faceta como compositor, estreou a obra “Paseando por New York” para quinteto de contrabaixos dentro do marco da clase do Mestre Antón García Abril e a obra Fendas, para coro, piano e recitado, escrita para o coro Ludus Tonalis (http://www.youtube.com/watch?v=x6VWfU5wS-w).

Conta tamén coa estrea de varias obras: Número 4 de Antonio Portela Rodríguez en xuño de 2007 e máis recentemente, a principios de 2011, a Sonata para contrabaixo e piano do compositor, tamén galego, Federico Mosquera Martínez.

Actualmente, compaxina a súa formación coa docencia na Escola Municipal de Música de Santiago de Compostela e coa súa participación activa no grupo de tangos “Tiempo Cuatro” e na Orquestra Gaos.

Antonio Romero Cienfuegos (A Coruña, 1990)

Empieza a estudiar contrabajo a los 8 años con el profesor Antonio Portela Rodríguez y los continuaría en el Conservatorio Superior de Música de A Coruña con la profesora Nerea Casanova Gilsanz. Actualmente realiza un Master in Performance en el Royal College of Music de Londres con los Profesores Thomas Martin y Kevin Rundell. Ha recibido clases de Maestros como Carlos Méndez, Petru Iuga, Antonio García Araque, Risto Vuolane, Diego Zecharies, Ferrán Sala… y ha tocado bajo la batuta de directores como Pietro Rizzo, Alberto Zedda, James Judd, Jan Cober o Carlos Kalmar. Fue seleccionado para tocar con la European Youth Wind Orchestra en Luxemburgo en 2007 y consiguió el 2º premio en el XI Concurso Diputación de Toledo para instrumentos de cuerda un año más tarde. Durante el curso 2010-2011 realizó un Curso de Formación Continua en la Esmuc con el Profesor Andrew Ackerman. 

Ha colaborado con la Orquestra Sinfónica de Valencia, con la Real Filharmonía de Galicia y con la Orquestra Sinfónica de Galicia; formó parte de la I Academia contemporánea Vía Stellae y ha participado en el Ciclo de Novos Intérpretes organizado por la Asociación Galega da Lírica “Teresa Berganza” en varias ediciones. 

Ha formado parte de la Orquestra de Cámara Galega y ha colaborado con la Orquesta de Cámara de la Universidad de A Coruña. Además, ha actuado como artista invitado en el Festival de Música de Cámara de Vila Nova de Famaliçao. 

En su faceta como compositor, ha estrenado la obra “Paseando por New York” para quinteto de contrabajos dentro del marco de la clase del Maestro Antón García Abril y la obra “Fendas”, para coro, piano y recitado, escrita para el Coro de Cámara Ludus Tonalis (http://www.youtube.com/watch?v=x6VWfU5wS-w).

Ha estrenado también varias obras de compositores actuales: Número 4 de Antonio Portela Rodríguez en junio de 2007 y más recientemente, a principios de 2011, la Sonata para contrabajo y piano del compositor, también gallego, Federico Mosquera Martínez.

En la actualidad, compagina su formación con la docencia en la Escola Municipal de Música de Santiago de Compostela y con su participación activa en el grupo de tangos “Tiempo Cuatro” y en la Orquesta Gaos.

 

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

 
%d bloggers like this: